Domov Aktuality Myslite pri nákupe kotla taktiež na servis

Myslite pri nákupe kotla taktiež na servis

Tlačová správa | 18. 11. 2016

Náklady na vykurovanie, ktoré patria vo veľa domácnostiach k hlavným položkám v rodinnom rozpočte, je treba rozdeliť do dvoch základných položiek. Sú nimi obstarávacie a prevádzkové náklady. Z čoho sa skladajú?

Obstarávacie náklady predstavujú počiatočnú investíciu do vykurovacieho systému, ktorá sa skladá z ceny kotla, radiátorov, spojovacieho materiálu, izolácie a taktiež z inštalácie a uvedenia kotla do prevádzky. Obstarávacie náklady musíte vynaložiť, aby ste vôbec mohli dom alebo byt začať vykurovať. Ďaľšie a často podceňované náklady sú prevádzkové, ktoré vznikajú bežnou prevádzkou kotla. Pritom to nie sú len náklady na palivo. Každý kotol na plyn by mal byť pravidelne servisovaný a to v ročných intervaloch. K tomu taktiež je treba pripočítať náklady na pravidelné čistenie a revíziu spalinových ciest.

Podceňovať servis sa nevypláca

Častou chybou býva podceňovanie pravidelnej servisnej prehliadky! Lenže iba pravidelné čistenie a nastavenie kotla umožňujú jeho bezpečnú a spoľahlivú prevádzku.

Je to rovnaké ako napríklad servis a prevádzka osobných automobilov. Pravidelne servisovaný kotol má však oveľa väčšiu dlhšiu životnosť. Cena za servis sa vždy niekoľko násobne vráti v podobe paliva , ušetreného efektívnou prevádzkou vyčisteného kotla. Užívatelia by mali pri kúpe kotla myslieť aj na dostupnosť servisu, teda siete autorizovaných servisných technikov.

dekor

Milan Kubíček
obchodný riaditeľ spoločnosti Thermona

myslete-i-na-servis-1
myslete-i-na-servis-2
myslete-i-na-servis-3
myslete-i-na-servis-4

Spoločnosť THERMONA sa výrobou kotlov zaoberá už viac ako 25 rokov. Dlhá história a renomé našej spoločnosti je určite veľkou výhodou, pretože tým, že držíme celú výrobu v Českej republike, majú naši zákazníci a servisní technici istotu, že nebudú dlho čakať na dodanie akýchkoľvek náhradných dielov.

Dôverujte osvedčenému výrobcovi

Najmä pri servise starších kotlov majú menší výrobcovia problémy s dostupnosťou náhradných dielov. Životnosť kotla sa väčšinou počíta na desaťročia a tak sa môže v niektorých prípadoch stať, že kotol "prežije svojho výrobca". To sa týka najmä neznámych zahraničných firiem, ktoré skúšajú preraziť medzi dlhodobých výrobcov.

Aj keď sme sa začali orientovať na plynové kotly a elektrokotly a prestali sme vyrábať kotle na tuhé palivo, stále držíme veľké skladové zásoby náhradných dielov na modely, ktoré už nevyrábame. Servis týchto kotlov je však pre nás záväzok , za ktorým si stojíme. Chceme, aby si naši zákazníci zabezpečili v budúcnosti opäť kotle THERMONA, pretože im ponúkame nielen kvalitné výrobky, ale aj profesionálny pozáručný servis.

dekor

Milan Kubíček
obchodný riaditeľ spoločnosti Thermona